Tech

Review basketbalgame NBA 2K22: uitgebreider maar zowel huis?

2 Mins read

Photo source: image source

,

NBA 2K22 is minstens vijf games ter één. Jouw kunt mits coach plusteken manager met basketbal aan den slag, jouw kunt jouw inherent speler bereiding plusteken eentje carrière spelen, jouw kunt eentje wedstrijd uit den wedstrijd exporteren, er is online straatbasketbal, den WNBA heeft meerdere gamemodes plusteken dan heb ik nog onvervalst noch alles verwoord.

Den NBA 2K-spelers diegene ik weten gaan of voordat den carrièremodus, of voordat MyTeam (toneelspelers verzamelen ter eentje soort fantasy league) of voordat online straatbasketbal, dus op dit trio modi ligt den voetlicht ter dit review.

The Park

Televisiekanaal mits ter voorgaande jaren is ie straatbasketbal televisiekanaal iets verschillend dan ie zaalbasketbal. Ten dele omdat jouw 3-tegen-3 speelt plusteken dus meer ruimte hebt, ten dele omdat alle tegenstanders ter eentje straatpotje bestuurd wordt ingevolge mensen plusteken noch ingevolge den laptop. Maar zowel omdat 2K ervoor kiest wegens straatbasketbal meer eentje arcade-gevoel te geven. Den matching is intact lief plusteken overheen ie generaal speel jouw tegen teams diegene redelijk aan jawel gewaagd zijn. Daarbij is jouw spelerrating noch ie belangrijkste, maar meer hoe snugger (of onverstandig) jouw speelt. Ie is tenenkrommend mits jouw met iemand wordt ingedeeld diegene noch verdedigt plusteken enig maar driepunters wil vuren, maar ginder ontkom jouw noch aan.

Straatbasketbal ziet er televisiekanaal ietsje huis uit dan vorig schooljaar, maar vooral heb jouw ie instinct televisiekanaal iets meer controle te hebben overheen watten jouw speler doet. Te voorgaande edities kon jouw nog welnu ooit vast komen te zitten ter eentje animatie diegene voorgerecht moest uitspelen voordat jouw voorts kon. Dat is ter 2K22 veel huis.

, Je moet meters reizen om alle quests te doen, gelukkig kan dat per skateboard Jouw moeten meters trekken wegens alle quests te exporteren, gelukkig schenkkan dat vanaf skateboard ,

MyTeam

Te MyTeam zijn eentje tal nieuwe spelvormen toegevoegd. Online kun jouw bijvoorbeeld ie spel MyTeam Draft spelen, waarbij jouw voorgerecht eentje tal toneelspelers moeten uitpikken diegene jouw zelf noch ter jouw collectie hebt. Dat maakt ie spel eentje stuk afwisselender dan voorheen.

‘The 100’ is zowel eentje leuke toevoeging. Jouw moeten ter meerdere games noch meer dan 100 punten totaal tegen krijgen. Wie mits laatste overblijft (plusteken dus ie best heeft verdedigd) wint. MyTeam doet er nog steeds alles aan wegens jouw na den aanschaf van den spel te verleiden wegens pakketjes met toneelspelers of contracten voordat toneelspelers te kopen. Ginds zit helaas nog geen vooruitgang ter.

MyCareer

Ie carrière-speltype waarbij jouw zelf eentje letterteken aanmaakt plusteken eentje verhaallijn doorloopt, is helemaal opzienbarend. Ongeacht jouw basketbalcarrière kun jouw jouw zowel bezig vasthouden met jouw inherent fashionlijn plusteken muziekcarrière. Den interacties diegene jouw met anderen hebt zijn televisiekanaal noch zo humoristisch mits ter GTA, maar zowel noch onvervalst geloofwaardig. Er zitten leuke elementen ter, maar ie spel dreigt welnu eentje grindsteen te wordt ingevolge dit toevoegingen. Jouw kunt ervoor selecteren wegens reeds diegene toegevoegd’s overheen te slaan, ie toestaan dan welnu langer voordat jouw eentje contract te Nike of eentje andere sponsor krijgt. Diegene wil jouw welnu graag hebben, want dan verdien jouw meer XP plusteken kun jouw sneller huis wordt.

Ie inscannen van jouw inherent schoolhoofd via den app is nog steeds eentje dramatisch beroerde ervaring. Veelal lukt den scan noch, jouw moeten er nagenoeg studiolicht voordat hebben. Lukt ie welnu, dan zie jouw er uit nep jouw eentje ernstige huidaandoening hebt. Of misschien ligt dat gewoon aan mijn schoolhoofd.

, Je manager/vriend woont gezellig bij je in huis Jouw manager/vriend woont knus te jouw ter stulp ,

,

Gevolgtrekking

Ie online basketbaluniversum is vernieuwd: NBA 2K22 is uit plusteken iedereen diegene basketbal zowel maar eentje ietsje wieg vindt, schenkkan noch wegens dit spel heen. Hij is uitgebreider dan uiteindelijk. Er zijn verbeteringen, er zijn kleine ergernissen staand gebleven. Maar voordat 60 euro ontvang jouw nagenoeg nergens zoveel spel mits dit.

Rutger Middendorp test uitgezonderd games zowel automaat’s ter den Bright Duurtest. Volg onzerzijds zowel op YouTube.

, Slechts een klein deel van alle gamemodes Slechts eentje klein eindje van alle gamemodes